П`ятниця, 24.11.2017, 14:34
Ви увійшли якГість | Група "Гості"Вітаю ВасГість | RSS

  

Каталог статей

Головна » Статті » Психология » Особистість

Психологія
Психологія

      Володимир Онисимович Попов - психолог народної освіти, економіст сільськогосподарського виробництва, інженер-механік народився ЗО листопада 1934 року в селі Соснівка Покровського р-ну Дніпропетровської області. Він написав більше сотні монографій. Одна з яких -«ВИМОГИ ДІЯЛЬНОСТІ».
Попов В.О. новатор учбового процесу, вперше виготовив та застосував маніпулятор навчально-виховного процесу, працював над основами створення матеріальної бази підготовки фахівців, під його керівництвом збудовано та в 1983 році введено в експлуатацію Межівське середнє професійно-технічне училище за регіональним принципом роботи, чим розширив практичні можливості навчальних закладів профтехосвіти по підготовці фахівців профільного спрямування.
За вагомий внесок у розвиток профтехосвіти, підвищення надійності і довговічності механізмів та активну життєву позицію Володимир Онисимович нагороджений орденом «Знак пошани», знаком «За вагомий внесок у розвиток профтехосвіти», удостоєний «Особливих заслуг перед Україною», медалями та іншими відана&іми України.
 

Психологу конче потрібні      розвинені комунікативні здатності (уміння чути і розуміти іншого, уміння звернутися і задати питання, висловити і аргументувати свою точку зору),  уміння управляти своїми емоціями, мати схильність до емпатії (співпереживання), уміння берегти таємницю, високий рівень розвитку словесно-логічного, образного і абстрактно-символічного мислення, хороша логічна і емоційна пам'ять, розвинені стійкість перемикання і об'єм уваги, висока інтелектуальна працездатність.
    Сформовані гнучкість, об'єктивність, доброзичливість, упевненість в собі, відповідальність, спостережливість, терплячість, тактовність. Широкий кругозір і ерудованість.
   Схильність до роботи з людьми і дослідницьких видів діяльності.

 

Викладаючи стратегічну точку зору,   або перспективні наші плани, ми впритул підійшли до рушійних сил розвитку особи, розвитку здібностей...
В психології існує вірне твердження, що здібності  можливо    розвивати в кожної людини, але справедливо і інше:   здібності   розвиваються тільки ті,   які мають природні завдатки. При цьому розвиток не створює чого-небудь   нового крім того, що   наявне  як можливість кожної окремо взятої людини.                     
         Спираючись   на відповідні розробки, психологія перейшла в   широке практичне вживання, в практичну площину. Практика не створює нічого нового понад те, що дане природою, але вона видозмінює   природу   відповідно до потреб людей, додає їй   нові якості.
               Якщо застосувати дане твердження до пізнавальних   психічних процесів   і видозмінити глибину закарбування або розширити   поле одномоментного сприйняття, то збільшиться об'єм   оперативної пам'яті і покращає   розумова функція.
           Такі і їм подібні явища створили передумови до розширення сфери впливу практичної психології.     Практична психологія   - наука - цікава, парадоксальна і смішна. Це наука мистецтва...
       Про це і піде нижченаведений мій діалог з читачами   в СТАТТЯХ ПО ПСИХОЛОГІЇ,   розділи: ЧИННИКИ РОЗВИТКУ, ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ, ЦІКАВА ПСИХОЛОГІЯ та ТАЄМНИЦІ МОЗКУ.                                                                                                                                                                                                                
Психолог    Володимир Онисимович Попов.
     
ЧИННИКИ РОЗВИТКУ
 Працівник, позитивно сприймаючий свою діяльність і умови роботи, схильний самостійно приписувати їй певне значення і суспільну значущість. До такого висновку прийшли  психологи, що вивчили сприймання роботи різними співробітниками. Дослідників цікавив ступінь реальної суспільної користі їх діяльності, а також параметри особистості кожного з працівників, як моральна нормативність, автономія, відчуття соціального визнання   соціальних взаємостосунків. Ці дані зв'язувалися з тим, наскільки сам працівник сприймає свою роботу значущою і корисною для суспільства.
Раніше психологами вже був відкритий зв'язок між упевненістю людини в тому, що його діяльність приносить користь і ефективність його роботи. Було доведено, що наділяюча значенням робота сама по собі є потужним мотиваційним фактором  — людина починає відчувати себе відповідальним за кожну свою дію та якість роботи при цьому сильно підвищується продуктивність праці.
      Колеги прийшли до висновку, що відчуття значущості своєї діяльності залежить від сприйняття працівником своєї роботи в цілому. Якщо думка людини про свої професійні обов’язки, умови роботи і взаємостосунки з колегами, в цілому, позитивна, то він сам прагне пошуку значення в своїй роботі. Це, у свою чергу, позитивно позначається на його психічному і фізичному здоров'ї, а значить, і на кар'єрі. Навпаки, якщо сприйняття професійних обов'язків негативне, працівник розглядатиме свою діяльність і її  умови які не мають сенсу.
Ці дані набувають важливу значимість сьогодні.

 

 Важливішого  здобутку людини ніж розумові здібності не було, не має і ніколи не буде, Уявлення себе в оточуючому середовищі, уявлення себе в близькому майбутньому, здатність досягнення мети, активна життєва позиція, мотиваційна сптямованість  та стійкі професійно-важливі  властивості особистості  є достатним підгрунтям  створення іміджу і статусу в міжособових стосунках спільноти та виборювання  необхідного положення в суспільстві.
    Та все це не можливо без достатнього  фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку, в здоровом теле здоровий дух.
 
     Для наглядності  покажемо відеоролик по напрацюванню координації перемикань аналітичної уваги.
                                                          Амурські  хвилі



Пепер  покажемо відеоролик передачі чуттєвих образів пятим інформаційним потоком.
                                                                              
Водограй



Категорія: Особистість | Додав: ptu76 (27.02.2012) W
Переглядів: 492 | Теги: психологія